Obsługa klienta

Składanie zamówień

W celu złożenia zamówienia za pośrednictwem naszego sklepu internetowego należy dokonać wyboru towarów przez dodanie ich do koszyka oraz dalej, podejmując kolejne kroki zgodne z komunikatami sklepu, potwierdzić zamówienie. Po złożeniu zamówienia prześlemy do Ciebie wiadomość e-mail zawierającą numer zamówienia oraz potwierdzenie wszystkich istotnych informacji dotyczących zamówionych produktów oraz warunków płatności i dostawy.
Zamówienia w sklepie megaled.pl można składać 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę.

Dodatkowo dla Twojej wygody udostępniamy możliwość składania zamówień za pośrednictwem poczty e-mail poprzez przesłanie do nas formularza zamówienia na adres: [email protected] lub złożenie zamówienia telefonicznie pod numerem 720 840 125. Nasi pracownicy, są zawsze do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 15:00.

Koszty wysyłki oraz dostawa

Koszty wysyłki są uzależnione od tego czy ma być ona wysłana kurierem, po wcześniejszej wpłacie (przelew, Payu, Przelewy24), „za pobraniem” czy odebrana w naszym punkcie stacjonarnym oraz od wartości zamówienia.

Koszt wysyłki towarów handlowych na terenie Polski:

kurier
paczkomat
odbior

Realizacja zamówienia w sklepie Internetowym wynosi zwykle 24h, liczone od momentu złożenia zamówienia (w przypadku płatności elektronicznej lub za pobraniem) lub od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (w przypadku przelewu bankowego). Do tego czasu należy dodać czas jaki potrzebuje kurier na dostarczenie przesyłki, wynoszący zazwyczaj 1 dzień roboczy.

Odbiory osobiste realizowane są w naszym sklepie – punkcie odbiorów w Krakowie, ul. Gromadzka 1.

Co warto wiedzieć ?

  1. Aby przesyłka dotarła najszybciej jak to możliwe, prosimy o wybieranie formy dostawy: wysyłka kurierska oraz płatność za pomocą PayU / Przelewy24
  2.  Aby ułatwić kurierowi doręczenie przesyłki, prosimy zadbaj, aby pod adresem dostawy była osoba upoważniona do odbioru przesyłki w godzinach 09:00 - 15:00 a jeżeli to niemożliwe – skorzystać z doręczenia na przykład do pracy. Pomocne jest także podanie numeru telefonu osoby, z którą kurier mógłby się, pod nieobecność adresata pod adresem dostawy, umówić w innym miejscu, lub na inną godzinę
  3. W przypadku zapotrzebowania na wysyłkę za granicę, koszty są kalkulowane indywidualne dlatego prosimy o kontakt.
  4. W przypadku odbioru osobistego – poczekaj na wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że Twoje zamówienie jest gotowe do odbioru.
Odbiór osobisty towarów zamówionych online

Produkty dostępne w sklepie internetowym www.megaLED.pl możesz odbierać osobiście w punkcie odbioru w Krakowie, po wcześniejszym złożeniu zamówienia online lub telefonicznie.
UWAGA! Jeżeli złożyłeś zamówienie w sklepie internetowym z opcją odbioru osobistego poczekaj na wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że Twoje zamówienie jest gotowe do odbioru lub skontaktuj się z nami pod nr tel. 720 840 125.
Jeżeli wybrałeś opcję płatności „Płatność przy odbiorze” w punkcie odbioru możliwa będzie zapłata gotówką lub kartą płatniczą.

Punkt odbioru osobistego w Krakowie mieści się przy ulicy Gromadzka 1, 30-714 Kraków. Punkt czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 15.00.

Zobacz wskazówki dojazdu: ul. Gromadzka 1, 30-714 Kraków (mapka tutaj).

Dopasuj płatność do swoich potrzeb

Dla Państwa wygody udostępniamy 4 formy płatności za zamówienia:

Gotówka za pobraniem
Płatności dokonują Państwo podczas dostawy towaru przez kuriera. To najdroższa forma płatności, gdyż jest obciążona kosztem pobrania jakie nalicza firma kurierska. Ma swoje „plusy” dla osób nie przekonanych do płatności elektronicznych w internecie. Przy skorzystaniu z tej opcji prosimy o przygotowanie wyliczonej kwoty pobrania na wypadek, gdyby kurier nie był w stanie wydać reszty.
Przelew na nasz rachunek bankowy
Udostępniamy możliwość wyboru płatności przelewem na nasz firmowy rachunek bankowy:
Santander Bank Polska 30 1090 1665 0000 0001 3219 0886,
który otrzymają Państwo automatycznie w wiadomości e-mail wraz z kwotą oraz numerem zamówienia. Opłata za wysyłkę zależy wyłącznie od wartości zamówienia, które realizujemy od momentu wpłynięcia pieniędzy na nasze konto. W tytule przelewu prosimy zawsze podawać numer zamówienia.
Płatności elektroniczne - PayU / Przelewy24
Akceptujemy płatności elektroniczne za pomocą systemu PayU / Przelewy24. Do korzyści wybrania tej metody płatniczej należy zaliczyć: możliwość płatności za zamówienie szybkim elektronicznym przelewem bankowym, możliwość płatności kartą kredytową Visa lub MasterCard, możliwość płatności BLIK, możliwość wyboru spośród wszystkich banków świadczących usługi bankowości elektronicznej. PayU oraz Przelewy24 to bezpieczna i szyfrowana forma dokonywania płatności a zaksięgowanie opłaty i przekazanie zamówienia do realizacji następuje zaraz po dokonaniu płatności.
Płatność gotówką lub kartą płatniczą
Przy odbiorze osobistym w naszym sklepie
Warunki gwarancji
Informujemy, że każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym jest objęty m.in. 24 miesięczną gwarancją.
Jeżeli produkt zakupiony przez Państwa w naszym sklepie przestał poprawnie działać – prosimy o zapoznanie z procedurą reklamacji poniżej.
Procedura zgłaszania reklamacji
Jeśli mają Państwo problem z produktem zakupionym w naszym sklepie internetowym, prosimy o zgłoszenie reklamacji. Aby przyczynić się do sprawnego i szybkiego rozpatrywania reklamacji, prosimy o przesłanie zgłoszenia z dokładnym opisem usterki lub uzupełnionego protokołu na adres e-mail: [email protected]. (Protokół do pobrania)
Dokumentem potwierdzającym gwarancję oraz okres gwarancyjny jest dokument sprzedaży, czyli paragon lub faktura. Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji skontaktujemy się z Państwem w celu realizacji zgłoszenia.
Procedura zwrotów
Zgodnie z artykułem 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku "Ustawa o prawach konsumenta" konsument ma prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty dostawy bez podania przyczyny. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej.
Aby przyczynić się do sprawnego i szybkiego przyjęcia zwrotu, prosimy o wypełnienie formularza zwrotu oraz przesłanie go na adres adres email: [email protected] (Formularz do pobrania)
Warunkiem przyjęcia zwrotu jest brak śladów użytkowania oraz ingerencji w produkt. Prosimy aby odsyłany towar był w oryginalnym opakowaniu oraz był odpowiednio zapakowany na czas transportu. Dokumentem potwierdzającym prawo do zwrotu jest dokument sprzedaży, czyli paragon lub faktura. Po otrzymaniu zgłoszenia zwrotu skontaktujemy się z Państwem w celu jego realizacji.
Wymiana
Umożliwiamy wymianę zakupionych produktów, bez śladów użytkowania oraz ingerencji w produkt oraz zapakowanych w oryginalne opakowania. Towar można wymienić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. W tym celu prosimy o kontakt z nami pod adresem e-mail: [email protected].
 
Search engine powered by ElasticSuite