Regulamin sklepu internetowego megaled.pl

I DEFINICJE UŻYTE W REGULAMINIE

  1. Dostawa – oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu;
  2. Dostawca – oznacza firmę kurierską, z którą współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów;
  3. Dowód Zakupu – paragon fiskalny lub faktura VAT;
  4. Formularz Rejestracji – dostępny w Sklepie internetowym formularz umożliwiający utworzenie Konta;
  5. Formularz Zamówienia – dostępny w Sklepie internetowym formularz, umożliwiający złożenie Zamówienia;
  6. Klient – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży;
  7. Klient uprzywilejowany - klient, który jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą uprzywilejowanym
  8. Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego;
  9. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  10. Konto Klienta (Konto) – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane Klienta, w tym informacje o złożonych Zamówieniach;
  11. Minimum Logistyczne – wartość Zamówienia, która uprawnia do bezpłatnej wysyłki;
  12. Przedsiębiorca uprzywilejowany - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego
  13. Produkt – dostępna w Sklepie internetowym rzecz ruchoma, będąca przedmiotem umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą;
  14. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego megaled.pl;
  15. Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.megaled.pl za pośrednictwem, którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
  16. Sprzedawca – MAXIE Ewelina Dziubek;
  17. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, działające w domenie www.megaled.pl;
  18. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
  19. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy MAXIE Ewelina Dziubek a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
  20. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
  21. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru;
  22. Załącznik nr 1 – dołączony do Regulaminu dokument umożliwiający złożenie Zamówienia za pomocą poczty elektronicznej e-mail;
  23. Załącznik nr 2 – dołączony do Regulaminu dokument umożliwiający odstąpienie od umowy;
  24. Załącznik nr 3 – Regulamin sklepu internetowego megaled.pl w pliku PDF;
  25. Załącznik nr 4 – dołączony do Regulaminu dokument umożliwiający złożenie reklamacji za pomocą poczty elektronicznej e-mail;

II POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem www.megaled.pl;
  2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
  3. Sklep Internetowy działający pod adresem www.megaled.pl, prowadzony jest przez firmę: MAXIE Ewelina Dziubek, Sławkowice 286, 32-020 Wieliczka, NIP: 6831902903 , REGON: 363285234; tel. Kontaktowy +48 720 840 125
  4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:

    1. zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach Sklepu Internetowego;
    2. warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach Sklepu Internetowego;
    3. warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu Internetowego;
    4. zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego;
  5. W celu korzystania ze Sklepu Internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego z dostępem do Internetu;
  6. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Sprzedawca zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu Internetowego osobom, które nie ukończyły wieku 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni;
  7. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.megaled.pl/regulamin oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk (Załącznik nr 3 – Regulamin sklepu internetowego megaled.pl);
  8. Informacje o Towarach podane na Stronach Internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego;
  9. Jeżeli Klient nie jest Klientem uprzywilejowanym lub Przedsiębiorcą uprzywilejowanym - wyłączona jest odpowiedzialność z tytułu rękojmi. Sprzedający wraz z Klientem po uzgodnieniu mogą odpowiedzialność rozszerzyć.
  10. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy;

III ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

  1. Klient ma możliwość złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym jako gość (bez zakładania konta) lub jako zarejestrowany użytkownik (zakładając Konto klienta);
  2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu;
  3. Klient może również dokonać rejestracji korzystając z funkcji „Zaloguj przez Facebook” lub „Zaloguj przez konto Google”, gdzie w tym przypadku informacje takie jak imię i nazwisko, miasto, adres e-mail oraz dane teleadresowe, jeżeli są dostępne, będą pobrane przez Sklep Internetowy z serwisu internetowego facebook.com lub google.com, po uprzednim zalogowaniu się Klienta na konto użytkownika na facebook.com lub google.com.
  4. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Prowadzenie Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas Rejestracji danych.
  5. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe;
  6. Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności gdy Klient:

    1. podał w trakcie rejestracji w Sklepie Internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich;
    2. dopuścił się za pośrednictwem Sklepu Internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów Sklepu Internetowego;
    3. dopuścił się innych zachowań, które zostały uznane przez Sprzedawcę za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Sprzedawcy;
  7. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody pracownika Sprzedawcy;
  8. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Strony Internetowej Sklepu usługami, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie;
  9. Klient zobowiązany jest w szczególności do:

    1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;
    2. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
    3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam);
    4. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Sprzedawcy;
    5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego lub po uprzednim uzgodnieniu na piśmie do celów komercyjnych;
    6. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (za wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie;
    7. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet;

IV PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY

  1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego należy wejść na stronę internetową www.megaled.pl, dokonać wyboru towarów podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie;
  2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka;
  3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie;
  4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu Internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:

    1. przedmiotu zamówienia;
    2. jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują);
    3. wybranej metody płatności;
    4. wybranego sposobu dostaw;
    5. czasu dostawy;
  5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Złóż zamówienie”;
  6. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu;
  7. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail od Sprzedawcy, zawierającą numer Zamówienia oraz potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia;
  8. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej;
  9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem;
  10. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
  11. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę. Niniejszy zapis nie dotyczy Zamówień składanych drogą telefoniczną;
  12. Klient może wybrać jeden spośród następujących sposobów składania Zamówienia:

    1. złożenie Zamówienia przez Stronę Internetową Sklepu;
    2. złożenie Zamówienia drogą poczty elektronicznej – [email protected] (korzystając z formularza z Załącznika nr 1);
    3. złożenie Zamówienia drogą telefoniczną - tel. +48 720 840 125;
  13. Zamówienia, o których mowa w pkt 12 niniejszego paragrafu, złożone w dni powszednie po godzinie 12.00, w soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego;
  14. W przypadku braku zamówionych Produktów w magazynie wysyłkowym, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji Zamówienia niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych;
  15. W sytuacji, o której mowa w powyższym punkcie, może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji Zamówienia (do 14 dni) lub zrezygnować z zamówionego Produktu albo z całości Zamówienia;
  16. Zamówienia przekazane do realizacji mogą być anulowane do momentu wysyłki towaru. Przepis ten dotyczy wyłącznie Klientów uprzywilejowanych;
  17. Czas realizacji Zamówienia (liczony od złożenia zamówienia do momentu przekazania paczki firmie kurierskiej) zależy od:
    1. Dnia oraz godziny złożenia zamówienia: Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 12.00, w soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego
    2. Wybranej formy płatności: decydujący jest moment zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (przelew bankowy/PayU/Przelewy24/karta płatnicza)
    3. Wybranej formy dostawy i gabarytów przesyłki: nietypowe przesyłki, wielkogabarytowe wymagają wcześniejszej awizacji u Dostawcy (kuriera)
    4. Statusu magazynowego – określającego minimalny czas potrzebny do wysyłki towaru (każdorazowo prezentowanego w koszyku zamówienia)

V PŁATNOŚCI

  1. Ceny podane w Sklepie Internetowym wyrażone są w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT);
  2. Do każdego Zamówienia dołączany jest Dowód Zakupu;
  3. Klient będący Przedsiębiorcą, w celu realizacji Zamówienia oświadcza, iż upoważnia Sprzedawcę do wystawiania Dowodu Zakupu – Faktury VAT bez podpisu odbiorcy;
  4. Wyboru płatności dokonuje Klient podczas składania Zamówienia. Klient może wybrać jeden z możliwych sposobów płatności:

    1. płatność za pobraniem;
    2. płatność przelewem na numer konta bankowego: Santander: 30 1090 1665 0000 0001 3219 0886
    3. płatność internetowa za pomocą internetowej platformy płatniczej: PayU, Przelewy24
    4. płatność kartą kredytową/płatniczą;
    5. płatność przy odbiorze osobistym
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany cen Produktów;
  6. W przypadku wybrania przez Klienta płatności przelewem, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia
  7. Dane dotyczące transakcji np. typ karty kredytowej, numer karty kredytowej, data ważności, numer CVV (trzycyfrowy kod na odwrocie Twojej karty kredytowej) są wprowadzane na bezpiecznej stronie szyfrowanej;

VI DOSTAWA

  1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Polski i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia;
  2. Wybór sposobu dostarczenia przesyłki dokonywany jest przez Klienta podczas składania Zamówienia. Klient może wybrać następujące sposoby odbioru zamówionych Produktów:

    1. płatne dostarczenie Produktów na adres Klienta podany podczas składania Zamówienia przez firmę kurierską;
    2. bezpłatne dostarczenie Produktów na adres Klienta podany podczas składania Zamówienia przez firmę kurierską po przekroczeniu Minimum logistycznego;
    3. bezpłatny odbiór osobisty
  3. Koszty wysyłki naliczane są zgodnie z aktualnymi cennikami i zależą od wartości zamówienia brutto oraz rozmiarów przesyłki. Klient jest informowany o kosztach wysyłki podczas składania Zmówienia;
  4. Koszty wysyłki towarów handlowych na terenie Polski umieszczone są pod odnośnikiem https://megaled.pl/obsluga-klienta#koszty
  5. Koszty dostawy ponosi Klient;
  6. Klient zobowiązuje się do odebrania wysłanego Produktu;
  7. Termin realizacji dostawy (Polska): dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej. Czas dostawy wynosi 1- 2 dni robocze na terenie Polski;
  8. Czas realizacji Zamówienia (liczony od złożenia zamówienia do momentu przekazania paczki firmie kurierskiej)  zależy od:
    1. Dnia oraz godziny złożenia zamówienia: Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 12.00, w soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego
    2. Wybranej formy płatności: decydujący jest moment zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (przelew bankowy/bramka płatnicza/karta płatnicza)
    3. Wybranej formy dostawy i gabarytów przesyłki: nietypowe przesyłki, wielkogabarytowe wymagają wcześniejszej awizacji u Dostawcy (kuriera)
    4. Statusu magazynowego – określającego minimalny czas potrzebny do wysyłki towaru (każdorazowo prezentowanego w koszyku zamówienia)
  1. W sytuacji gdy w ramach jednego zamówienia Klient zakupił produkty o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla produktu o najdłuższym terminie realizacji.
  2. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Klienta, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym miejscu i terminie w powiadomieniu wysyłamy przez Sprzedawcę.
  3. Klient będący Klientem Uprzywilejowanym zobowiązuje się do zapoznania z zasadami odbioru paczek, a Klient dokonujący zakupu związanego z działalnością gospodarczą i zawodową zobowiązuje się do stosowania zasad w zakresie przejęcia paczki od Dostawcy (kuriera) poniżej w pkt.12;
  4. Zasady w zakresie przejęcia paczki od Dostawcy obejmują:
  1. Klient sprawdzi opakowanie przesyłki – jeżeli jest uszkodzone, zagniecione – żąda od Dostawcy (kuriera) sprawdzenia zamawianego towaru w jego obecności
  2. Klient sprawdzi czy przesyłka po wstrząśnięciu generuje podejrzany hałas świadczący o uszkodzeniu zamawianego towaru -  jeżeli tak – żąda od Dostawcy sprawdzenia zamawianego towaru w jego obecności
  3. W każdym przypadku niezgodności oraz uszkodzenia przesyłki – Klient żąda spisania  w jego obecności, z ujęciem własnych uwag -  protokołu na formularzu Dostawcy (kuriera)
  4. Niezależnie od możliwych uszkodzeń zewnętrznych – Klient ma prawo żądać sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności Dostawcy na wypadek uszkodzeń.
  5. Dla uszkodzeń niedających się zauważyć na zewnątrz paczki - możliwe jest żądanie sporządzenia protokołu szkody w terminie do 7 dni od odbioru przesyłki. Jednak Klient musi udowodnić, że szkoda powstała w przewozie.
  6. Po spisaniu protokołu – Klient niezwłocznie prześle zdjęcie uszkodzonego Towaru i opakowania oraz skan/ foto kopię protokołu do Sprzedającego aby zapewnić szybkie rozpatrzenie reklamacji dostawy przesyłki.

VII UPRAWNIENIA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient będący Klientem uprzywilejowanym może w terminie 14 dni od dnia dostarczenia do niego towaru odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z zastrzeżeniem pkt. VIII Regulaminu;
  2. Klient uprzywilejowany odstępuje od zawartej umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy w dowolny sposób, a w szczególności:
    1. pocztą tradycyjną, na formularzu, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu,
    2. drogą elektroniczną, przy wykorzystaniu wzoru formularza odstąpienia od umowy z Załącznika nr 2,
  1. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem;
  2. W przypadku odstąpienia od umowy umowę uważa się za nie zawartą. Jeżeli Klient uprzywilejowany złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać;
  3. W przypadku odstąpienia od umowy Klient uprzywilejowany ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Klient uprzywilejowany ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy;
  4. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: sklep megaLED, Gromadzka 1, 30-714 Kraków, tel.: +48 720 840 125, adres email: [email protected]
  5. Sprzedawza zastrzega, że wysyłki za pobraniem gotówki w momencie dostawy nadane przez Klienta - nie będą odbierane
  6. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwraca Klientowi uprzywilejowanemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Jeżeli Klient uprzywilejowany wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi uprzywilejowanemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;
  7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient uprzywilejowany, chyba że Klient uprzywilejowany wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami;
  8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta uprzywilejowanego do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta uprzywilejowanego dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej;
  9. Zważywszy, że Sprzedawca poinformował Klienta uprzywilejowanego o prawie do odstąpienia od zawartej umowie, a także sposobie i terminach odstąpienia, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania;

VIII WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w pkt. VII Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta uprzywilejowanego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    4. w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    5. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    7. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

IX REKLAMACJE ORAZ GWARANCJE

  1. Postanowienia ogólne
    1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora;
    2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu;
    3. Wszelkie reklamacje związane z Towarem Klient kieruje za pomocą wypełnionego protokołu reklamacyjnego – załącznik nr 4 do regulaminu przesyłając go na adres e-mail: [email protected] oraz dołączając go do reklamowanego produktu
    4. W protokole reklamacyjnym Klient podaje swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, datę realizacji Zamówienia oraz dokładny opis występującej nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Produktu;
    5. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta;
  2. Klienci uprzywilejowani – Towary reklamacje
    1. W przypadku braku zgodności towaru z umową, Klient uprzywilejowany ma możliwość skorzystania z uprawnień określonych w rozdziale 5a Ustawy o prawach konsumenta;
    2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy;
    3. Na podstawie przepisów Ustawy o prawach konsumenta, Klient uprzywilejowany może w każdym przypadku żądać wymiany towaru lub naprawy towaru;
    4. Dodatkowo, Klient uprzywilejowany może złożyć oświadczenie o: obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy, a w sytuacji, gdy:
      • Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta;
      • Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4-6 Ustawy o prawach konsumenta;
      • brak zgodności towaru z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
      • brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d Ustawy o prawach konsumenta;
      • z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta uprzywilejowanego.
    5. W przypadku towaru podlegającego naprawie lub wymianie, Klient uprzywilejowany powinien udostępnić ten towar Sprzedawcy. Sprzedawca odbiera od Klienta uprzywilejowanego towar na swój koszt.
    6. Sprzedawza zastrzega, że wysyłki za pobraniem gotówki w momencie dostawy nadane przez Klienta - nie będą odbierane
    7. Klient uprzywilejowany nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.
    8. W razie odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszej sekcji (dotyczącej towarów), Klient uprzywilejowany niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt, na adres: sklep megaLED, ul. Gromadzka 1, 30-317 Kraków, tel.: +48 720 840 125, email: [email protected]. Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
    9. Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta uprzywilejowanego o obniżeniu ceny.
  1. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
    1. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
    2. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
    3. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
    4. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    5. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

  4. Klienci inni niż Klienci uprzywilejowani – Towary reklamacje

    1. W przypadku wystąpienia wady towaru, Klient inny niż Klient uprzywilejowany ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi.
    2. Zgodnie z Kodeksem cywilnym, Klient będący przedsiębiorcą innym niż Przedsiębiorca uprzywilejowany, traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał towaru w czasie i w sposób przyjęty przy towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem zawiadomienia o wadzie.
    3. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Klient inny niż Klient uprzywilejowany jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na własny koszt na adres: sklep megaLED, ul. Gromadzka 1, 30-317 Kraków, tel.: +48 720 840 125, email: [email protected]
    4. Sprzedawza zastrzega, że wysyłki za pobraniem gotówki w momencie dostawy nadane przez Klienta - nie będą odbierane
    5. Celem uniknięcia wątpliwości Sprzedawca zwraca uwagę, że do odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta innego niż Klient uprzywilejowany, związanej z reklamacją, stosuje się postanowienie pkt XIV ust 4
    6. Korzystając z rękojmi, Klient inny niż Klient uprzywilejowany może, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym:
      • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
      • przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
      • żądać wymiany towaru na wolny od wad,
      • żądać usunięcia wady.

X WARUNKI TECHNICZNE ŚWIADCZENIA USŁUG

Sprzedawca określa następujące warunki techniczne świadczenia usług drogą elektroniczną:

  1. Klient powinien posługiwać się urządzeniem pozwalającym na korzystanie z sieci internet, w szczególności komputerem klasy PC, tabletem lub podobnym;
  2. Korzystanie z usług wymaga wyposażenia urządzenia w przeglądarkę internetową w wersji Chrome, Firefox, MS Internet Explorer;
  3. Przeglądarka powinna umożliwiać akceptację plików typu cookie oraz mieć włączony interpretator JavaScript;
  4. Sprzedawca oświadcza, iż w ramach systemu Sklepu wykorzystuje pliki typu cookie aby gromadzić informacje związane z korzystaniem ze Sklepu Internetowego megaled.pl przez Klienta, w szczególności w celu utrzymania sesji zalogowanego usługobiorcy oraz dostosowania sposobu wyświetlania ofert sprzedażowych do potrzeb usługobiorców;
  5. Sprzedawca oświadcza, że w ramach systemu Sklepu przetwarza następujące dane eksploatacyjne użytkowników serwisu internetowego w ramach którego prowadzony jest Sklep: adres IP, wersja przeglądarki, rodzaj przeglądarki, host, system operacyjny;
  6. W celu złożenia zamówienia w Sklepie za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu oraz w celu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej – e-mail;
  7. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie danych logowania do Konta;

XII USŁUGI NIEODPŁATNE

  1. Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów, drogą elektroniczną usługi nieodpłatne, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę;
  2. Usługi Newsletter może skorzystać każdy Klient, który wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym link aktywacyjny, w celu potwierdzenia zapisania się na subskrypcję Newsletter. Z chwilą aktywacji linku przez Klienta zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter. Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę, na adres poczty elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje o nowych produktach lub usługach w ofercie Sprzedawcy. Newsletter przesyłany jest przez Sprzedawcę do wszystkich Klientów, którzy dokonali subskrypcji. Każdy Newsletter kierowany do danych Klientów zawiera w szczególności: informację o nadawcy, wypełnione pole „temat”, określające treść przesyłki oraz informację o możliwości i sposobie rezygnacji z usługi nieodpłatnej Newsletter. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newsletter’a przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej wysłanej w ramach usługi Newsletter lub za pośrednictwem dezaktywacji odpowiedniego pola w Koncie Klienta.
  3. Usługa Formularz kontaktowy polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu wiadomości do Sprzedawcy.
  4. Usługa Konto Klienta dostępna jest po dokonaniu Rejestracji na zasadach opisanych w Regulaminie i polega na udostępnieniu Klientowi dedykowanego panelu w ramach Strony Internetowej Sklepu, umożliwiającego Klientowi modyfikacje danych, które podał podczas Rejestracji, jak też śledzenia stanu realizacji zamówień oraz historii zamówień już zrealizowanych. Klient, który dokonał Rejestracji może zgłosić Sprzedawcy żądanie usunięcia Konta Klienta, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Klienta przez Sprzedawcę, może ono zostać usunięte do 14 dni od zgłoszenia żądania. Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych, w przypadku działania przez Klienta na szkodę Sprzedawcy lub innych Klientów, naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa - w szczególności: przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń Strony Internetowej Sklepu lub innymi działaniami hakerskimi. Zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.
  5. Usługa Powiadomienie o dostępności polega na wysłaniu za pomocą poczty elektronicznej wiadomości do Klienta informującej, że produkt którym był zainteresowany jest dostępny w Sklepie. Klient, który skorzystał z usługi Powiadomienie o dostępności może z niej zrezygnować. W tym celu Klient powinien wysłać wiadomość elektroniczną na adres elektroniczny Sklepu Internetowego zawierającą informację o chęci rezygnacji z usługi.
  6. Usługa Zamieszczanie opinii polega na umożliwieniu przez Sprzedawcę, Klientom który dokonali zakupu dowolnych Towarów, skorzystania dobrowolnie i bez jakichkolwiek opłat z funkcjonalności, publikacji na Stronie Internetowej Sklepu indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi Klienta dotyczących w szczególności Towarów. W ramach zawartej umowy zamieszczania opinii, Sprzedawca zobowiązuje się wysłać do Klientów wiadomość e-mail zawierającą informację o sposobie realizacji umowy i dodania opinii na Stronie Internetowej Sklepu. W celu prawidłowej realizacji umowy Zamieszczania opinii, Sprzedawca opublikuje dodaną przez Klienta opinię na Stronie Internetowej Sklepu. Klient jest uprawniony do dodania opinii do każdego zakupionego Towaru. Rezygnacja z usługi Zamieszczanie opinii możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu zamieszczania treści przez Klienta na Stronie Internetowej Sklepu lub też Klient ma możliwość usunięcia opublikowanych w ramach realizacji Umowy opinii. Klient wyraża zgodę na wgląd do opublikowanych Opinii przez innych Klientów oraz Sprzedawcę, jak również upoważnia Sprzedawcę do ich wykorzystania nieodpłatnie zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu. Zabronione jest zamieszczanie przez Klientów w ramach korzystania z Usługi Zamieszczanie Opinii w ramach zamieszczonych opinii, które mogłyby w szczególności:
    1. zostać zamieszczane w złej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich;
    2. naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną praw autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lub mające związek ze zobowiązaniami o zachowaniu poufności;
    3. posiadać charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę skierowaną do innych osób, zawierałyby słownictwo naruszające dobre obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów lub określeń powszechnie uznawanych za obraźliwe);
    4. pozostawać w sprzeczności z interesem Sprzedawcy;
    5. naruszać w inny sposób postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowiązującego prawa, normy społeczne lub obyczajowe.
  7. W przypadku naruszenia Regulaminu przez Klienta lub otrzymania powiadomienia o naruszeniu praw osób trzecich, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub usuwania opinii oraz materiałów zamieszczanych przez Klientów w ramach korzystania przez nich z Usługi zamieszczania Opini. Sprzedawca nie prowadzi bieżącej kontroli zamieszczanych Opini.  Klient wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Sprzedawcę umieszczonych przez niego Opinii w ramach Strony Internetowej Sklepu.

XIII OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1.         Administratorem danych osobowych przekazanych przez Klienta podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.

2.       Celem przetwarzania danych Klienta przez Sprzedawcę, podanych przez Klienta w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:

  1. umowa lub działania podejmowane na żądanie Klienta, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  2. ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
  3. prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

3.       Podanie danych przez Klienta jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.

4.       Dane Klienta podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:

  1. przestanie obowiązywać umowa zawarta między Klientem a Sprzedawcą;
  2. na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Klienta;
  3. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Klienta lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Sklep;
  4. zostanie przyjęty sprzeciw Klienta wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy

5.       W zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej, Klientowi przysługuje prawo żądania:

  1. przestanie obowiązywać umowa zawarta między Klientem a Sprzedawcą;
  2. dostępu do swoich danych osobowych,
  3. ich sprostowania,
  4. usunięcia,
  5. ograniczenia przetwarzania,
  6. przeniesienia danych do innego administratora
  7. a także prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Klienta – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Sprzedawcę).

6.       W celu realizacji swoich praw, Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych kontaktowych z Regulaminu.

7.       W przypadku gdy Klient uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Klient może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8.       Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych, w tym stosowania plików cookie przez Sprzedającego znajdują się w Polityce Prywatności pod adresem https://megaled.pl/polityka-prywatnosci

XIV POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego;
  3. W przypadku ewentualnego sporu z Klientem niebędącym Klientem uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy
  4. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta niebędącego Klientem uprzywilejowanym z tytułu zawartej umowy, jest ograniczona - w granicach dopuszczonych przez prawo - do kwoty złożonego przez Kupującego zamówienia, wskutek którego doszło do zawarcia umowy, oraz do 1 roku od zawarcia tej umowy
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu ze Sklepu Internetowego spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem jego funkcjonalności. Jednocześnie Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej;
  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany obowiązują z chwilą ich ogłoszenia na stronie internetowej Sklepu Internetowego;
  7. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian, o których mowa w powyższym punkcie, będą realizowane na zasadach obowiązujących w momencie ich składania;
  8. Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, Sklep w ramach realizacji umowy z Klientem może przesłać na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Klient jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia;
  9. Regulamin obowiązuje od dnia 1.01.2023 roku;

 

Załącznik 1 - formularz złożenia zamówienia
Załącznik 2 - formularz odstąpienia od umowy
Załącznik 3 - regulamin sklepu do pobrania
Załącznik 4 - protokół reklamacyjny do pobrania

Search engine powered by ElasticSuite